شامپو بدون سولفات ردیست

1,280,000 تومان

در انبار موجود نیست

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

شامپو روزانه بدون سولفات ردیست مناسب موهای کراتینه شده و دکلره شده

افزایش ماندگاری کراتینه مو نسبت به شامپوهای دیگر

مناسب موهای حساس و ضعیف

مناسب برای استفاده همزمان با داروهای ضد ریزش و تقویت کننده های مو

شامپو سولفات فری ردیست 

redist hair shampoo sulfate free

این شامپو ردیست به دلیل عدم وجود سولفات در ترکیباتش مناسب برای موهای کراتینه شده میباشد چرا که سولفات موجود در شامپوها ماندگاری کراتین موها را کاهش میدهد. همچنین سولفات برای موهای ضعیف و آسیب دیده همچون موهای دکلره شده نیز مضر میباشد بنابراین شامپو روزانه ردیست برای موهای دکلره شده و آسیب دیده و ضعیف هم مناسب است.

همچنین اگر به دلیل ریزش مو یا برای تقویت موهایتان تحت درمان هستید این شامپو برای استفاده شما مناسب است چرا که سولفات ممکن است تاثیر درمان شما را کاهش دهد.

شامپو بدون سولفات ردیست در اندازه 1 کیلو گرمی به نسبت شامپوهای مشابه خود قیمت مناسب داشته و دارای صرفه اقتصادی میباشد. 

طریقه مصرف:

همانند تمام شامپو ها این شامپو را در هر حمام 2بار استفاده کنید. به این صورت که مقدار کمی از شامپو را با چند قطره آب رقیق کرده و موها را آغشته به شامپو کرده و تمام موها را به مدت حدودا 3دقیقه ماساژ داده و آبکشی کنید.

درباره برند ردیست

محصولات ردیست ساخت ترکیه میباشند. به دلیل همسایه بودن ترکیه با ایران و مشابه بودن آب و هوا و موقعیت جغرافیایی این کشور با ایران محصولات بهداشتی ساخت ترکیه به خصوص شامپوهای این کشور برای استفاده مردم ما بسیار مناسب میباشند. شرکت ردیست و ردوان تولید کننده تخصصی محصولات بهداشتی میباشد. لاین ردیست محصولات مختص خانم ها میباشد و لاین ردوان برند مختص آقایان است. با این وجود شامپو روزانه ردیست اختصاصی نیست و خانم ها و آقایان در تمام سنین میتوانند از این شامپو استفاده کنند.

  • شامپو روزانه
  • افزایش ماندگاری کراتینه مو نسبت به دیگر شامپو
  • بدون سولفات
  • ترکیه
  • 1000ml
مــزایا
مــعایب