ادکلن آمواج در لایبرری کالکشن اوپوس VII مردانه

6,900,000 تومان

در انبار موجود نیست

بخرید و 0 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

 Amouage Opus VII Eau De Parfum 100ml

ادکلن ادپرفیوم آمواج د لایبرری کالکشن اوپوس VII

نوع عطر: ادوپرفیوم
نوع رایحه: گرم و تند و شیرین
رایحه های غالب به ترتیب: عود - روغن سیپریول - جیر- هل - صمغ زرد - جوز هندی
مناسب: بانوان و آقایون
پخش بو: کل فضایاتاق
ماندگاری عطر: بالای 12 ساعت
حجم محصول:100 میلی لیتر

 Amouage Opus VII Eau De Parfum 100ml

درباره ادکلن آمواج در لایبرری کالکشن اوپوس 7: ادکلن آمواج در لایبرری کالکشن اپوس یکی دیگر از ادوپرفیوم های برند آمواج میباشد با ته مایه شرقی که در سال 2013 معرفی شد.ادوکلن آمواج اپوس 7 در بین سرمایه داران و قشر ثروتمند طرفداران بیشماری دارد. ادکلن آمواج اپوس 7 مردی که ازین عطر استفاده میکند را شخیصیتی جنتلمن  و بسیار شیک صاحب یک فروشگاه لوازم لوکس معرفی میکند. این عطر قابل استفاده برای خانم ها نیز میباشد. ادکلن در لایبرری کالکشن 7 با بوی تند گرم  مناسب استفاده در فصول سرد سال است.  ادوپرفیوم آمواج دارای رایحه ای با ماندگاری بالا بطری ای منحصر به فرد است. ادکلن آمواج در حجم 100 میلی لیتری و به صورت ادو پرفیوم در اختیار مشتریان محترم مدنگار قرار می گیرد.

نوع رایحه: گرم و تند و شیرین. نت اول این ادکلن با هل و شنبلیله و جوز هندی است که به تدریج جای خود را به عود و گیاه پانچولی و چرم  در نت دوم میدهد و تمرکز شما را بالا میبرد. نت سوم ش مشک و چوب صندل است.

رایحه های غالب به ترتیب: عود - روغن سیپریول - جیر- هل - صمغ زرد - جوز هند

رایحه آغازین: صمغ زرد, فلفل صورتی, هل, شنبلیله, جوز هندی, کهربا, عود, پانچولی, جیر, عنبر سائل, کوستوس, مشک, چوب صندل, کندر, روغن سیپریول

Image result for ‫فلفل صورتی‬‎Image result for ‫هل‬‎Image result for ‫شنبلیله‬‎Image result for ‫جوز هندی‬‎Image result for ‫چوب عود‬‎Image result for patchouliImage result for ‫عنبر‬‎Image result for Leather

Image result for CactusImage result for MuskImage result for ‫چوب صندل‬‎

پخش بو: کل فضایاتاق

ماندگاری عطر: بالای 12 ساعت

فصل استفاده: زمستان پاییز و بهار

سن استفاده: تمام سنین

گارانتی: مدنگار سلامت و اصل بودن کالا را تضمین میکند.

درباره برند: آمواج در سال 1983 توسط سلطان عمان و با هدف زنده کردن عطرهای عربی بوجود آمد. مهمترین ویژگی عطرهای امواج روش ساخت سنتی و استفاده از مواد غیر صنعنی مانند ادویه جات و مشک و گل سرخ و ....میباشد. ادکلن های آمواج به دلیل روش ساخت سنتی بسیار لوکس و گران قیمت است. یکی از دلایل موفقیت و پیشرفت آمواج در صنعت عطر سازی استفاده از طراحان برتر عطر در جهان میباشد. شرکت آمواج در طول 32 سال 69 عطر زنانه و مردانه وارد بازار جهانی کرد که بیشترشان از عطرهای شناخته شده و محبوب زنان و مردان است.

مــزایا
مــعایب