ادکلن کرید رویال عود زنانه

11,250,000 تومان

در انبار موجود نیست

بخرید و 0 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

 Creed Royal Oud Eau De Parfum 120ml

ادکلن ادوپرفیوم کرید رویال اوید Royal Oud

نوع عطر: ادو پرفیوم
نوع رایحه: گرم و چوبی
رایحه های غالب به ترتیب: چوب سدر - فلفل صورتی - عود - چوب صندل - صمغ زرد
مناسب: بانوان و آقایان
پخش بو: نیم متر
ماندگاری عطر: 7 تا 12 ساعت
حجم محصول: 100 میلی لیتر

 Creed Royal Oud Eau De Parfum 120ml

درباره عطر زنانه رویال عود: اگر در انتخاب ادکلن به دنبال اعتبار و اصالت نیز هستید انتخاب ادکلن کرید رویال عود بهترین گزینه است. ادکلن کرید رویال عود در سال 2011 به بازار عرضه شد. عطر زنانه کرید رویال عود با انطباق با خانه های لوکس و مجلل شاهانه ترکیبی از سنگ مرمر و چوب و طلا و چرم را به یاد ما میاورد.  رویال عود با رایحه ی گرم و شیک در دسته ی لوکس ترین عطرها قرار دارد. در شیشه ای که گویا اصالت محتویاتش را به رخ میکشد و در آن که مانند تاج پادشاه است و طراحی بدنه که گویی از معماری کاخ الهام گرفته شده شما را به این قصر دعوت میکند تا افسون رایحه ی دلنشین و گرم آن شوید. پیشنهاد میکنیم ادکلن رویال عود را در روزهای گرم سال استفاده کنید. اولین رایحه ی رویال عود لیمو و نارنج و فلفل صورتی است نت میانی که پس از مدتی جای آن را میگیرد سدر و باریجه و گلپر است و نت پایانی چوب عنبر و صندل و عود هندی است. ادو پرفیوم رویال عود زنانه در حجم 100 میلی لیتری و به صورت ادو پرفیوم در اختیار مشتریان محترم مدنگار قرار میگیرد.

نوع رایحه: گرم و چوبی. عطر کرید رویال عود با رایحه گرم فلفل صورتی آغاز میشود و در قلب خود رایحه پررنگ چوبی از سدر را پنهان دارد که به تدریج قوی میشود و در نهایت با بوی عود به پایداری میرسد

رایحه های غالب به ترتیب: چوب سدر - فلفل صورتی - عود - چوب صندل - صمغ زرد

رایحه آغازین: لیمو, فلفل صورتی, ترنج

رایحه میانی: چوب سدر, صمغ زرد, گلپر

رایحه اصلی: عود, چوب صندل, مشک

پخش بو: نیم متر

ماندگاری عطر: 7 تا 12 ساعت

فصل استفاده: پاییز و زمستان

سن استفاده: تمام سنین

گارانتی: مدنگار سلامت و اصل بودن کالا را تضمین میکند.

درباره برند: Oliver Creed اولین بنیانگذار لوکس ترین برند جهان برند CREED را در سال 1760 تاسیس کرد.شرکت CREED حدود 253 سال محصولاتی لوکس و منحصربه فرد با کیفیتی بالا به تمام نقاط دنیا عرضه کرده. کرید یک برند فرانسوی است که به کیفیت محصولات خود بسیار اهمیت میدهد. یکی از دلایل موفقیت کرید استفاده از مواد طبیعی در عطرها و پالایش و تصفیه آن است. مشتریان برند CREED اعضای خاندان سلطنتی سیاستمداران ورزشکاران هنرپیشه های هالیوودو ....است.

مــزایا
مــعایب