ادکلن زن شیسیدو زنانه

2,550,000 تومان

در انبار موجود نیست

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

Shiseido Zen Eau De Parfum For Women 100ml

نوع عطر: ادو پرفیوم
نوع رایحه: خنک و شیرین
رایحه های غالب به ترتیب: پاتچولی (نعنا هندی) - گریپ فروت - آناناس - سدر - ترنج - پرتقال - مشک - فریزیا
مناسب: بانوان
پخش بو: نیم متر
ماندگاری عطر: 5 تا 10 ساعت
حجم محصول: 100 میلی لیتر

Shiseido Zen Eau De Parfum For Women 100ml

 درباره عطر زنانه شیسیدو زن: ادو پرفیوم شیسیدو در سال 1965 توسط مایکل آلمیراز طراحی شد.  پس از یکبار تجربه ی استفاده ازین عطر بدون شک بدنبال آن خواهید بود. ادکلن شیسیدو با بوی منحصر به فرد و شامه نواز و بسیار آرامش بخش و به کمک طراحی بسیار شیک و مدرن شیشه ی بطری آن را تبدیل به شاهکاری کرده که بی شک توجه هر کسی را با هر سلیقه ای به خود جلب میکند.شیشه ی مکعب مربع شیسیدو نماد ثبات و تعادل است و رنگ طلایی مایع داخلش نماد تجمل گرایی و زیبایی و ماندگاری است. طبق نظر خانم هایی که ازین ادکلن استفاده کرده اند بوی شیسیدو حتی پس از دوش گرفتن هم بر روی مو یا پوست بدن میماند و هنگام استفاده از آن احساس آرامش میکنند و به سختی تمایل پیدا میکنند که عطر دیگری را امتحان کنند. ادکلن زنانه شیسیدو زن در حجم 100 میلی لیتری و به صورت ادو پرفیوم در اختیار مشتریان محترم مدنگار قرار میگیرد.

نوع رایحه: با اولین اسپری متوجه ترکیبی از بوی مرکبات و آناناس میشوید که به شما احساس شادی میدهد پس از مدتی بوی مرکبات جای خود را به بوی گلها میدهد. با استشمام این بو احساس انرزی مثبت خواهید کرد و با گذشت زمان در نت پایانی ترکیبی از گیاه پانچولی چوب سدر و عنبرو مشک  است که آرامشی پایدار به شما میدهد.

رایحه های غالب به ترتیب: پاتچولی (نعنا هندی) - گریپ فروت - آناناس - سدر - ترنج - پرتقال - مشک - فریزیا

رایحه آغازین: گریپ فروت, ترنج, پرتقال, آناناس, گل رز رایحه میانی: فریزیا, گاردنیا, بنفشه, زنبق وحشی, سنبل, نیلوفرآبی, سیب قرمز رایحه اصلی: پاتچولی, سدر, مشک,کهربا, رایحه های دودی

پخش بو: نیم متر
ماندگاری عطر:
5 تا 10 ساعت

فصل استفاده: چهار فصل (تابستان و پاییز)

سن استفاده: تمام سنین

گارانتی: مدنگار سلامت و اصل بودن کالا را تضمین میکند

درباره برند: یکی از قدیمیترین برند های آرایشی ژاپن شی سیدو میباشد که توسط یک داروساز تاسیس شد. شی سیدو چهارمین و بزرگترین برند آرایشی دنیا معرفی شده. هدف شیسیدو عرضه ی لوازم آرایشی با تکنولوژی مدرن است. اولین بار سیشیدو در سال 1965 کارش را در زمینه ی عطر شروع کرد هم اکنون ادکلن ادو پرفیوم زن شی سیدو  Zen  زنانه یکی از بهترین عطرهای زنانه شناخته شده.

مــزایا
مــعایب