ادکلن لالیک له پرفیوم

1,420,000 تومان

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Parfum

نوع عطر: ادو پرفیوم
نوع رایحه: گل های سفید میوه ای
رایحه های غالب به ترتیب: یاس - گلابی - انگور سیاه - چوب صندل سفید - وانیل
مناسب: بانوان
پخش بو: تا نیم متر
ماندگاری عطر: 5 تا 10ساعت
حجم محصول: 100 میلی لیتر

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Parfum

درباره عطر زنانه لالیک له پرفیوم: در سال 2005 یکی از عطرهای شرقی و زنانه‌ی «لالیک» (Lalique) به نام  ادو پرفیوم «لو پرفام» (Le Parfum) به بازار معرفی شد. عطر «لو پرفام» توسط عطرساز معروف و ماهر«دومینیک روپیون» (Dominique Ropion) طراحی و فرمولاسیون آن انجام شده ست. ظاهر کلاسیک این عطراز محصول سال 1935 این کمپانی به نام Masque de Femme الهام گرفته شده است طراحی بطری لالیک لوپرفام بسیار شیک و ساده انجام شده است.برروی بطری،علامت تجاری لالیک با رنگ مشکی شاهده می‌شود.در بطری باظاهر مربعی و رنگ مشکی قسمت فوقانی،به‌خوبی روی شیشه طراحی و خودنمایی می‌کند.از روی شیشه‌ی شفاف بطری مایع طلایی‌ رنگ داخل آن به‌ خوبی دیده می‌شود.عطر لالیک به دلیل مکعبی بودن بطری بسیار خوش‌ دست استواسپری شدن عطر به‌ خوبی انجام می شود.یک بند قرمز رنگ باگره زیبا به دور گردن بطری بسته شدهکه باعث جذابیت دوچندان بطری شده است. بعد از اولین اسپری از عطر لو پرفام  Le Parfum روی پوست و ناحیه نبضتان، متوجه رایحه نارنج ،فلفل صورتی و برگ‌بو می شوید. این ترکیب تند و سه‌گانه، شادی و هیجان زیادی را به شما القاء می‌کند.با گذشت زمان،نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد.از ترکیب گل یاسمین،بادام و آفتاب‌گردان نت‌های میانی تشکیل‌شده‌ است.این نت‌ها اعتمادبه‌نفس بالایی رادر شما ایجاد می‌کنند. در ادامه نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند.از ترکیب، گیاه جادویی پاتچولی،وانیل و دانه‌ی تونکا نت پایانی ساخته‌شده‌اند.ترکیب چوبی و شیرین،نت پایانی به کم شدن استرس و ایجاد آرامش به شما کمک زیادی می‌کند.خرید ادکلن لالیک Le Parfum لو پرفام با رایحه تند ,گرم و شیرین برای فصل پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود.

نوع رایحه: گلی های سفید میوه ای
رایحه های غالب به ترتیب: یاس - گلابی - انگور سیاه - چوب صندل سفید - وانیل
رایحه آغازین: سوسن, رز, یاس, میخک رایحه میانی: انگور سیاه, گلابی, برگ مو رایحه پایانی: مشک, چوب صندل, وانیل

پخش بو: تا نیم متر
ماندگاری عطر: 5 تا 10ساعت

فصل استفاده: چهار فصل
سن استفاده: 30 تا 45 سال

گارانتی: مدنگار سلامت و اصل بودن کالا را تضمین میکند

درباره برند: در سال 1888، برند «لالیک» (Lalique) پایه‌گذاری شد و تا به حال  یکی از برند های لوکس نماد تجمل گرایی در اروپا به شمار می‌آید. «رنه ژول لالیک» (Rene Jules Lalique) در 6 آوریل  سال 1860 در کشور فرانسه متولد شد. لالیک در اوایل زندگی به یادگیری روش های طراحی و هنر در کالج هنر College Turgot پرداخت ، در حالی که 12 سال بیشتر نداشت، پدر خود را از دست داد. پس از این اتفاق،لالیک تحصیل درکالج را رها کرد و کارآموزی را نزد یک زرگر در پاریس شروع کرد.  پس از این دوره او به لندن رفت و پس از آن دو سال در کریستال پالاس دانشکده هنر سیدنهام لندن به سر برد. در کالج هنر سیدنهام، مهارت های خود را برای طراحی گرافیک، بهبود داد و رویکرد طبیعی خود را به هنر بیشتر توسعه داد. وقتی او را از انگلستان بازگشت، به عنوان یک هنرمند مستقل  طراحی جواهرات برای جواهرسازهای معروف  فرانسوی چون کارتیر, بوچرون و دیگران انجام می داد. در سال 1885، او کسب و کار خود را شروع کرد . در سال 1890، لالیک به عنوان یکی از مهمترین طراحان جواهر هنر نو فرانسه به رسمیت شناخته شد. ایجاد قطعات نوآورانه برای  فروشگاه جدید ساموئل بینگ پاریس، مزون د l 'هنر نو. او در ادامه به یکی از معروف ترین در این زمینه خود 
. در این زمان طراحی جواهرات بیشتر بر پایه به کار رفتن سنگ‌های قیمتی در آن ارزش‌گذاری می‌شد. اما لالیک این دوران را با استفاده از فرم بدن حیوانات و انسان در طراحی‌های خود متحول کرد.. علاقه او به طراحی جعبه و محصولات این‌چنینی و اسرار او به این مسئله باعث رشد جنبش هنر نو شد. رنه لالیک بامشارکت  «فرانسوا کوتی» در صنعت عطر و ادوکلن انقلابی مفهومی ایجاد کرد. در آن دوران عطرها در ظرف های شیشه‌ای ساده‌ای فروخته می‌شدند. به این خاطر اگر کسی می‌خواست از آن نگه‌داری و استفاده بهترکند، باید یک  ظرف شیشه ای  گران‌قیمت را به طور جداگانه سفارش می داد.در همین حین بود که لالیک یکی دو مدل از عطرهای کوتی را با برچسب‌ها و شیشه‌ی زیبا طراحی و تولید کرد.عملکرد دیگر و درخشان لالیک در این تجارت، راه‌اندازی فرایندی بود که طی آ ن تولید ظرف در مقیاس گسترده همزمان با تولید عطر در شرکت خود انجام می‌شد. نتیجه‌ی این خلاقیت و ایده‌ی نو، پایین آمدن هزینه‌ی ساخت و تولید عطرهای مقرون به صرفه‌تر بود. این شیوه جدید تجارت باعث همکاری لالیک با برندهای معروفی چون راجر اند گالت، گرلن، مولینارد و نینا ریچی برای طراحی شیشه‌‌ی عطر‌های آن‌ها شد. 

مــزایا
مــعایب