مداد چشم سوپر استار دیانا آف لندن

340,000 تومان

در انبار موجود نیست

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

مداد چشم ضد آب سوپر استار دیانا اف لندن

Diana Of London Super Star Liner

مناسب برای استفاده داخل و بیرون چشم

ماندگاری 10-12 ساعت

مناسب برای چشم های حساس

مجوز بهداشت: 25963321

مداد چشم طلایی سوپر استار دیانا آف لاندن

این مداد چشم حاوی روغن جوجوبا با ترکیب گیاهی و ضد حساسیت میباشد. بافت نرم و روان این مداد چشم همچنین ضد حساسیت بودن آن موجب شده که از این مداد هم برای داخل و هم برای خارج چشم بتوان استفاده کرد. حالت این مداد چشم دیانا بسیار روان و مخملی میباشد. ماندگاری بالای 10 ساعت نیز از ویژگی های دیگر مداد چشم سوپر استار دیانا میباشد. به دلیل رنگدانه های بسیار زیاد افرادی که برایشان کار با خط چشم سخت است میتوانند از این مداد چشم به جای خط چشم و برای پشت پلک نیز استفاده کنند. آرایش با این مداد چشم به هیچ عنوان با تعرق و اشک ریختن به هم نمیریزد.

رنگهای مداد چشم سوپر استار از پر کاربرد ترین رنگها برای آرایش چشم میباشد. مداد آبی برای خط چشم ها و سایه های آبی، مداد سفید برای گریم و ایجاد خطوط سایه روشن دور چشم, مداد چشم کرمی رنگ برای گریم و سایه و محو خطوط, مداد مشکی برای کاربرد داخل و بیرون چشم. 

درباره برند دیانا آف لندن

برند دیانا آف لندن محصول اتحادیه اروپا ( انگلستان ، ایتالیا و فرانسه) می باشد. این برند از برند های محبوب و معروف در زمینه آرایشی بوده و علت این محبوبیت تایید تمامی پزشکان و رضایت 100 درصد مشتریان از کیفیت محصولات آرایشی دیانا میباشد. دیانا آف لندن جزء معدود برندهایی است که در ایران دارای مجوز دارویی میباشد. مواد تشکیل دهنده لوازم آرایش دیانا از جمله مداد چشم سوپر استار از ترکیبات کاملا طبیعی و گیاهی تهیه شده که کوچکترین آسیبی به سلامتی و زیبایی شما نمیرساند.

  • مداد چشم
  • هست
  • داخل و بیرون چشم, خطوط گریم
  • انواع چشم حتی حساس
  • اتحادیه اروپا
  • روغن جوجوبا
مــزایا
مــعایب