عطر دلچه گابانا لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو

2,100,000 تومان

در انبار موجود نیست

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

ادکلن دلچه گابانا لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو

 نوع عطر:ادو تویلت
نوع رایحه: خنک (میوه ای+مشک)
رایحه های غالب به ترتیب:سرخالو,گل اسمانتوس,گل ختمی ,مشک, زنبق
مناسب: خانم ها
پخش بو: حدود 50  سانتی متر
ماندگاری عطر:3 تا 5 ساعت
حجم محصول: 100 میلی لیتر
کاربرد:فصل تابستان ( روزانه ) (گارانتی اصل بودن -100 برگشت وجه )

ادکلن دلچه گابانا لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو زنانه

درباره عطر زنانه لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو دولچه گابانا: عطرلایت بلو دریمینگ این پورتوفینو در سال 2012 پس از نسخه قبلی لایت بلو طراحی شد.عطر زنانه لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو دولچه گابانا ادکلنی با حال و هوای مدیترانه ای کاملا خنک و با طراوت است که احساس بودن در کنار دریا را در خود دارد.لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو عطری مخصوص خانم ها در روزهای گرم تابستان است. لایت بلو یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین عطرهای D&G است که با لایت بلو سال 2001 تفاوت هایی در ترکیبات دارد که باعث شده رایحه جدید و غیر تکراری از آن استشمام شود. عطر زنانه لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو دولچه گابانا در حجم 100 میلی لیتری و با غلظت ادو تویلت در اختیار مشتریان عزیز فروشگاه اینترنتی مدنگار قرار میگیرد.

نوع رایحه: خنک میوه ای. عطر میوه سرخالو بیشترین رایحه را در این عطر دارد ادو تویلت لایت بلو دریمینگ این پورتوفینو در قلب خود گل اسمانتون و زنبق را پنهان دارد که به تدریج قوت میگیرد و به اوج خود میرسد. به تدریج که به رایحه اصلی میرسیم بوی مشک و نعنا و کهربا به خوبی احساس میشود

رایحه های غالب به ترتیب: سرخالو,گل اسمانتوس,گل ختمی ,مشک, زنبق ,نعنا هندی, کهربا

رایحه آغازین: سرخالو,گل ختمی

رایحه میانی: گل اسمانتوس – زنبق

رایحه اصلی: مشک, نعنا هندی – کهربا

پخش بو: 50 سانتی متر

ماندگاری: 3 تا 5 ساعت

فصل استفاده: تابستان (روزانه)

سن استفاده: تمام سنین

گارانتی: فروشگاه اینترنتی مدنگار سلامت و اصل بودن کالا را تضمین میکند

درباره برند: دومینیکو دلچه در 13 سپتامبر سال 1958 در سیسیل ایتالیا متولد شد. استفانو گابانا هم در سال 1962 در میلان ایتالیا متولد شد. دلچه در پالرمو فنون مد و فشن را فراگرفت و در مغازه ای کوچک و خانوادگی مشغول به کار شد. دلچه و گابانا اولین بار در سال 1980 یکدیگر را ملاقات کردند و دو سال بعد همکاری باهم را آغاز کردند. در سال 1985 در جشنواره فشن در ایتالیا نام شرکت خود را گابانا معرفی کردند. اولین محصول مشترک این شرکت پوشاک زنانه بود که در سال 1986 مورد توجه جهانی قرار گرفت. نخستین تولید عطر شرکت دولچی گابانا در سال 1990 بود و نام این عطر سیسیلی بود. عطر Light Blue شرکت دولچه گابانا در سال 2008 در جشنواره فی فی آمریکا بهترین عطر مردانه انتخاب شد. تا کنون نزدیک به 63 عطر و ادکلن زنانه و مردانه را وارد بازار کرده. شرکت دولچه گابانا در هالیوود نیز نامی آشنا میباشد و طراحی لباس بسیاری از هنرپیشه های هالیوودی از جمله مونیکا بلوچی و نیکول کیدمن دمی مور مدونا و .... بر عهده این شرکت بود. بیشترین شهرت شرکت دولچه گابانا به خاطر طراحی مدل های ساده زنانه و فوق العاده جذاب و شگفت انگیز است که به آن ها لقب جورج و گیلبرت فشن ایتالیایی دادند. زمینه فعالیت دلچه و گابانا بسیار وسیع است و تا کنون ثروت هنگفتی را از این راه بدست آورده اند به طوری که گردش مالی این شرکت در سال 2005 به 597 میلیون دلار رسید. شرکت دلچه و گابانا محصولات لوکس و کلاسیک خود را با Dolce & Gabbana , محصولات غیر رسمی تر و جوان پسندانه و امروزی را با D&G و محصولاتی که مربوط به کودکان و نوجوانان میشود را با D&G Junior معرفی میکند.

  • خنک و شیرین
  • ضمانت اصل بودن و سلامت کالا
  • ادو تویلت
  • 3 تا 5 ساعت
  • 100 میل
  • تمام سنین
  • فصل تابستان (روزانه)
  • خانم ها
  • ایتالیا
  • 90 تا 110 میل
مــزایا
مــعایب