ادکلن زنانه کالوین کلین آبسشن

1,150,000 تومان

در انبار موجود نیست

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

عطر زنانه کلوین کلین آبسشن

نوع عطر:ادو پرفیوم
نوع رایحه: گرم  و شیرین 
رایحه های غالب به ترتیب: ادویه جات - کهربا - رایحه های دودی - وانیل - چوب صندل - مشک زباد - تخم گشنیز - گلسنگ - مشک - وتیور - چوب سدر - ریحان - پرتقال ماندارین - شکوفه پرتقال - هلو - یاس
مناسب: خانم ها
پخش بو: یک مترو نیم
ماندگاری عطر: بالای 12ساعت
حجم محصول: 100 میلی لیتر

درباره ادکلن آبسیشن زنانه کلوین کلاین: عطر زنانه آبسیشن در سال 1985 توسط جین گیچرد طراحی شد و به دنیای عطر قدم گذاشت.  ادو پرفیوم آبسیشن با رایحه گرم و ادویه ای فضایی گرم و راحت را در شب های سرد زمستان فراهم میکند. ادکلن آبیسشن در همان ابتدای ورود به دنیای عطر به یکی از پرطرفدارترین عطرهای گرم تبدیل شد. ادوپرفیوم آبسیشن زنانه کلوین کلاین در بطری ساده با رنگی گرم و در حجم 100 میلی لیتر به مشتریان عزیز مدنگار عرضه میشود.

رایحه های غالب به ترتیب: ادویه جات - کهربا - رایحه های دودی - وانیل - چوب صندل - مشک زباد - تخم گشنیز - گلسنگ - مشک - وتیور - چوب سدر - ریحان - پرتقال ماندارین - شکوفه پرتقال - هلو - یاس

نوع رایحه: گرم و تند (ادویه ای). عطر زنانه آبسشن تشکیل شده از ادویه های تند است که به تدریج رایحه های چوبی به میان میآیند و بوی غالب در رایحه میانی را تشکیل میدهد. و در انتها بوی شیرین و گرم وانیل و مشک کهربا آن را پایدار میکند.

رایحه آغازی: هلو, نارنگی مانداراین, ریحان, وانیل, نت های سبز, نارنج, لیمو ترش

رایحه میانی: سدر, گشنیز, چوب صندل, یاس, خزه بلوط, رز, ادویه جات معطر, شکوفه پرتقال,

رایحه انتهایی: مشک, کهربا, عود, وتیور, مشک زباد, وانیل

پخش بو: یک مترو نیم

ماندگاری عطر: بالای 12ساعت

فصل استفاده: زمستان و پاییز

سن استفاده: تمام سنین

گارانتی: مدنگار سلامت و اصل بودن کالا را تضمین میکند.

درباره برند: کلوین کلاین در نیویورک در سال 1942 متولد شد. بعد از اتمام تحصیلاتش به مدت دو سال به عنوان دستیار طراحی و دوخت مشغول به کار شد تا توانست با سرمایه ی خود نمایشگاه لباس خود را تاسیس کند وتا کنون جوایز زیادی را از شورای طراحان مد آمریکا, جایزه ی کوتی, جایزه ی جوانترین طراح مد از سی دی اف ای... کسب کرد. برند کلوین کلاین در سالهای دهه ی هفتاد میلادی مورد علاقه ی بانوان بود و نزد آنان شناخته شده تر بود ولی به مرور با تنوع بیشتر تولیدات خود در نزد آقایان هم محبوبیت کسب کرد. کلوین کلاین در سال های اول دهه هشتاد میلادی وارد دنیای عطر سازی شد و در نهایت در سال 2002 امتیاز خود را به شرکت فیلیپس فروخت. کلوین کلاین تا کنون درآمدی زیادی از محصولات خود کسب کرده و از شهرت جهانی برخوردار است. از محصولات کلوین کلاین لباس زیر زنانه و مردانه, لباس ورزشی به خصوص مایو شنا, عینک, زیور آلات و غیره میباشد.

  • گرم و شیرین
  • ضمانت سلامت و اصل بودن کالا
  • ادو پرفیوم
  • متوسط
  • تمام سنین
  • 100 میلی لیتر
  • زمستان و پاییز
  • خانم ها
  • آمریکا
  • 90 تا 110 میل
مــزایا
مــعایب