عطر زنانه ورساچه یلو دیاموند اینتنس

1,860,000 تومان

در انبار موجود نیست

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

عطر ادو پرفیوم ورساچه یلو دیاموند اینتس 

نوع عطر: ادوپرفیوم
نوع رایحه: گلی مرکباتی
رایحه های غالب به ترتیب: لیمو سنگی - شکوفه پرتقال- گلابی - ترنج
مناسب: خانم ها
پخش بو: نیم متر تا یک و نیم متر
ماندگاری عطر: 7 تا 12 ساعت
حجم محصول:90 میلی لیتر

 ادکلن ادو تویلت زنانه ورساچه یلو دیاموند اینتس

درباره عطر زنانه یلو دیاموند اینتنس: ادوپرفیوم ورساچه یلو دیاموند اینتنس چهارمین عضو از خانواده ی کریستال در سال 2014 مخصوص خانم ها طراحی شد تا نشانگر بانویی باشد که همچون الماس میدرخشد. ادکلن ورساچه یلو دیاموند اینتنس همانطور که از نام آن مشخص است از ادوتویلت ورساچه دیاموند قویتر است و کمی در ترکیبات آن تغییرات ایجاد شده که مهمترین و محسوسترین آن حضور رایحه ی گل یاس در نت میانی است. ورساچه یلو دیاموند اینتنس همچون نسخه ی قبلی جز رایحه های میوه ای گلی به حساب میآید و مناسب روزهای گرم تابستان میباشد. شیشه ی زرد ادکلن ورساچه یلو دیاموند اینتنس تداعی کننده پرتوهای زرد خورشید است و در بزرگ و تراش خورده ی آن همچون الماس به رنگ زرد تلالو میبخشد.

نوع رایحه: گلی مرکباتی. با اولین اسپری بعد از چند ثانیه متوجه بوی ترنج و بالنگ و گلابی و بهار نارنج میشویم که این ترکیب میوه ای و مرکباتی احساس شادی و نشاط میبخشد. بعد از مدتی در نت دوم به تدریج متوجه رایحه ی شکوفه پرتقال و فریزیا و گل ابریشم و یاس و اوسمانتوس به قلب روایح قبلی نفوذ میکند و این ترکیب گلی احساس انرژی مثبت را به ما القا میکند. نت سوم این مجموعه ی بی نظیر عنبر چوب پالو سانتو و مشک لوبان و چوب گایاک است که موجب تمرکز فکر و اعتماد به نفس میشود. 

رایحه های غالب به ترتیب: لیمو سنگی - شکوفه پرتقال- گلابی - ترنج

رایحه آغازین: ترنج, بالنگ گلابی, بهار نارنج

رایحه میانی: شکوفه ی پرتقال, فریزیا, گل ابریشم, یاس, اوسمانتوس

رایحه اصلی: عنبر, چوب پالو سانتو, مشک, لوبان, چوب گایاک

پخش بو: نیم متر تا یک و نیم متر

ماندگاری: 7 تا 12 ساعت

فصل استفاده: چهار فصل به ویژه تابستان و بهار

سن استفاده: تمام سنین

گارانتی: مدنگار سلامت و اصل بودن کالا را تضمین میکند

درباره برند: جانی ورساچه دسامبر 1946 در ایتالیا متولد شد. از ابتدا زمینه علاقه به طراحی در خانه جانی بود زیرا مادرش دوزنده و طراح لباس بود. جانی همه ی زیرو بم کار طراحی را از مادرش آموخت جانی ورساچه اولین بار لباس هایی که خودش طراحی کرده بود را در مزون مادرش فروخت. جانی در 22 سالگی طراحی را به طور نیمه حرفه ای آغاز کرد. جانی ورساچه برای فیوری فیورنتینا, ماریو والنتینو, کالاهان و کامپلیس طراحی کرد. وبالاخره در سال 1978 شرکت ورساچه را افتتاح کرد. خلاقیت و ویژگی های منحصر به فرد در ورساچه باعث شد به سرعت جایگاه ویژه ای در دنیای مد بدست بیاورد. در این مسیر ریچارد اودون عکاس معروف امریکایی نیز برای شناساندن ورساچه کمک های شایانی به جانی ورساچه کرد. ورساچه موفق به دریافت جایزه چشم طلایی در سال 1982 به خاطر طراحی لباس زنانه شد.ورساچه عطر و ادکلن خود را در سال 1991 به بازار عرضه کرد و تاکنون یکی از عطرهای بسیار محبوب در بین خانم ها میباشد.

مــزایا
مــعایب