ادوپرفیوم زنانه آمواج بلاود هر

9,980,000 تومان

در انبار موجود نیست

بخرید و 0 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

Amouage Beloved Her Eau De Parfum For Women 100ml

ادکلن زنانه آمواج بیلاود هر Beloved Her

نوع عطر: ادو پرفیوم
نوع رایحه: گرم و تند
رایحه های غالب به ترتیب: بابونه - گل پایا - مشک زباد - رز - کاستوریوم - مریم گلی - پاتچولی - چرم- مشک - یلانگ یلانگ
مناسب: بانوان
پخش بو: نیم متر
ماندگاری عطر: 7 تا 12 ساعت
حجم محصول: 100 میلی لیتر

Amouage Beloved Her Eau De Parfum For Women 100ml

درباره عطر زنانه بلاود هر آمواج: ادکلن زنانه آمواج بلاود هر در سال 2012 توسط برنارد النا طراحی شد و به بازار عرضه شد. عطر زنانه بلاود  با بوی تند و گرم و شیرین شما را به فضای رمانتیک و لطیف زنانه میبرد.طراحی شیشه ی آمواج بلاود برگرفته از شکل مسجد است که به این دنیای زنانه تقدس میبخشد.

نوع رایحه: روایح به کار رفته در ادوپرفیوم آمواج از بوی گلهاست. اولین نت این ترانه ی دلربا با بوی رز و میخک و اسطوخودوس و هل شروع میشود و به تدریج جای خود را به رایحه ی دلنشین لادن و بنفشه و گل پایا و یلانگ یلانگ و پاتچولی میبرد تا از شادی و نشاط لبذیرتان کند. نت پایانی این ترانه عطر دل انگیز بنفشه و چوب صندل و پاتچولی است. بوی گرم و شیرین بلاود هر فصل پاییز و زمستان گرما بخش این روزهای سرد است.

رایحه های غالب به ترتیب: بابونه - گل پایا - مشک زباد - رز - کاستوریوم - مریم گلی - پاتچولی - چرم- مشک - یلانگ یلانگ

رایحه آغازین: رز, میخک, مریم گلی, بابونه, اسطوخودوس, هل رایحه میانی: لادن, گل پایا, لادن, بنزوئین, کندر, بنفشه, یلانگ یلانگ, پاتچولی رایحه اصلی: زباد, چوب صندل, چرم, عنبر سائل,کاستوریم(معطر با منشا حیوانی), مشک, سدر, وانیل

Image result for rozeImage result for ClovesImage result for ‫اسطوخودوس‬‎Image result for ‫هل‬‎Image result for ‫گل لادن‬‎   Image result for ‫گل بنفشه‬‎

پخش بو: نیم متر
ماندگاری عطر:
7 تا 12 ساعت

فصل استفاده: پاییز و زمستان

سن استفاده: تمام سنین

گارانتی: مدنگار سلامت و اصل بودن کالا را تضمین میکند

درباره برند: آمواج در سال 1983 توسط سلطان عمان و با هدف زنده کردن عطرهای عربی بوجود آمد. مهمترین ویژگی عطرهای امواج روش ساخت سنتی و استفاده از مواد غیر صنعنی مانند ادویه جات و مشک و گل سرخ و ....میباشد. ادکلن های آمواج به دلیل روش ساخت سنتی بسیار لوکس و گران قیمت است. یکی از دلایل موفقیت و پیشرفت آمواج در صنعت عطر سازی استفاده از طراحان برتر عطر در جهان میباشد. شرکت آمواج در طول 32 سال 69 عطر زنانه و مردانه وارد بازار جهانی کرد که بیشترشان از عطرهای شناخته شده و محبوب زنان و مردان است.

مــزایا
مــعایب