ادکلن دیویدف چمپیون انرژی مردانه

1,120,000 تومان

در انبار موجود نیست

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

عطر دیویدف چمپیون انرژی مردانه

 نوع عطر: ادو تویلت
نوع رایحه: خنک (مرکباتی و  چوب )
رایحه های غالب به ترتیب: گریپ فروت ,ترنج ,ادویه های معطر, ضمغ زرد,خزه درخت بلوط,سدر وریجینیا
مناسب: آقایان
پخش بو: بین 20 تا 50 سانتی متر
ماندگاری عطر: 3 تا 6 ساعت
حجم محصول: 90 میلی لیتر
کاربرد:فصل تابستان (روزانه) (گارانتی اصل بودن -100 برگشت وجه )

عطر دیویدف چمپیون انرژی مردانه

درباره ادکلن مردانه چمپیون انرژی دیویدف: ادکلن مردانه چمپیون انرژی یک سال بعد از ادلکن چمپیون در سال 2011 تولید شد. اورلین گیچرد بعد از استقبال زیادی که از نسخه قبلی شد در جولای 2011 چمپیون جدیدی را با نام انرژی طراحی کرد. ادکلن چمپیون انرژی با رایحه های انرژی بخش قدرت و جنب و جوش را با خود به ارمغان می آورد. هدف از طراحی ادکلن چمپیون در تجسم مردی است قوی و ورزیده و ورزشکار. ادکلن چمپیون رایحه خنک و تابستانی دارد که برای استفاده در طول روز پیشنهاد میشود. ادکلن چمپیون انرژی با همان شکل قبلی به صورت دمبل ولی با رنگی متفاوت طراحی شد. ادکلن مردانه چمپیون انرژی دیویدف در حجم 90 میلی لیتری و به صورت ادوتویلت به مشتریان محترم فروشگاه اینترنتی مدنگار تقدیم میشود. 

نوع رایحه: خنک و مرکباتی. ادو تویلت چمپیون انرژی دیویدف شروعی خنک با رایحه مرکباتی گریپ فروت و ترنج دارد. گریپ فروت در ادکلن چمپیون انرژی بیشتر از باقی ترکیبات حس میشود. بوی تند ادویه جات معطر در رایحه میانی به اوج خود میرسد و در نهایت رایحه سدر و گلسنگ رایحه اصلی را تشکیل می دهند.

روایح غالب به ترتیب: گریپ فروت – ترنج – ادویه های معطر– صمغ زرد - گلسنگ

رایحه آغازی: ترنج – گریپ فروت

رایحه میانی: صمغ زرد ,ادویه های معطر

رایحه انتهایی: گلسنگ - سدر

پخش بو: بین 20 تا 50 سانتی متر

ماندگاری: 3 تا 6 ساعت

فصل استفاده: تابستان

سن استفاده: تمام سنین

گارانتی: مدنگار سلامت و اصل بودن کالا را تضمین میکند

درباره برند: دیویدف برندی سوئیسی است که توسط هنری دیویدف اولین بار تاسیس شد و به جهان معرفی شد. برند دیویدف اولین فعالیت های خود را در اوایل قرن بیستم آغاز کرد. شرکت دیویدف ابتدا فقط در زمینه فروش تنباکو فعالیت داشت اما از سال 1984 وارد دنیای عطر و ادکلن شد. پسر هنری دیویدف به نام زینو برای رونق این شرکت محصولات آن را گسترش چشمگیری داد و علاوه بر ادکلن زیور آلات و ساعت و عینک را نیز تولید کرد. اولین سری ادکلنهای شرکت دیویدف نسخه های متنوع کول واتر بود که بسیار شناخته شده و پرطرفدار است. شرکت دیویدف در طول 29 سال از زمان ساخت اولین عطر تا سال 2013  تعداد 52 عطر و ادلکن زنانه و مردانه را طراحی کرده که اکثر آن ها جزو شناخته شده ترین ادکلن ها می باشند.

  • خنک و ملایم
  • ضمانت اصل بودن وسلامت کالا
  • ادو تویلت
  • 3 تا 6 ساعت
  • 90 میل
  • تمام سنین
  • فصل تابستان (روزانه)
  • آقایان
  • سوئیس
  • 90 تا 110 میل
مــزایا
مــعایب