ادکلن لالیک انکر نویر مشکی مردانه

1,180,000 تومان

در انبار موجود نیست

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

Lalique Encre Noire Eau De Toilette 

ادو تویلت مردانه لالیک نکر نویر مشکی  Encre Noire

نوع عطر: ادو تویلت
نوع رایحه: تند و چوبی
رایحه های غالب به ترتیب: وتیور, سرو, چوب کشمیر, مشک
مناسب: آقایان
پخش بو: نیم ساعت
ماندگاری عطر: 7 تا 12 ساعت
حجم محصول: 100 میلی لیتر

Lalique Encre Noire Eau De Toilette

درباره ادکلن مردانه لالیک: ادو تویلت مردانه ی انکر نوار اولین بار در سال 2006 توسط طراح عطر ناتالی روسون ساخته شد. طراحی ساده و شیک و مشکی شیشه لالیک ما را به یاد مرکبدان می اندازد. همچنین طراحی شیشه بطری به شکل مربع بیانگر قدرت تعادل و ثبات است. در حقیقت معنی انکر نوار به زبان فارسی یعنی مرکب دان. در شیشه ی بطری یه چوب مکعبی بسیار ساده است که به زیبایی بیانگر بوی چوب در عطر لالیک است. روی شیشه ی مشکی رنگ به رنگ سفید نام انکر نوار نوشته شده. ائکلن لالیک با بوی تلخ و تند و شیکی که دارد باعث جذابیت بیشتر آقایان میشود و این خود اعتماد به نفس را بالا میبرد. بی جهت نیست که این عطر جزو ده عطر پرفروش جهان است.

نوع رایحه: چوبی تلخ. نت اول چوب سرو cedarwood است که معمولا در تمام عطر های مردانه بکار میرود بوی چوب سرو بوی تند و تلخ است. بوی چوب سرو موجب رفع استرس میشود. دومین نت بویایی گیاه خس خس است که بومی جبوب شرقی آسیاست به طور طبیعی در همه ی مناطق میروید. از رایحه و اسانس خس خس در آروماتی جهت تمدد اعصاب  (Relaxation) استفاده میشود. نت پایانی چوب کشمیر که بوی شیرین و تند دارد و مشک سفید که بوی گرمی دارد. این ترکیب باعث تمرکز و حس اعتماد به نفس میشود

رایحه های غالب به ترتیب: وتیور, سرو, چوب کشمیر, مشک

رایحه آغازین: درخت سرو رایحه میانی: علف وتیور رایحه اصلی: مشک, چوب کشمران

پخش بو: نیم متر

ماندگاری: 7 تا 12 ساعت

فصل استفاده: زمستان و پاییز

سن استفاده: تمام سنین

گارانتی: مدنگار سلامت و اصل بودن کالا را تضمین میکند

درباره برند: یکی از برند هایی که در زمینه عطر بسیار موفق بود و خوش درخشید لالیک میباشد. لالیک قبل از اینکه نام یک برند باشد نام یک نابغه و یک هنرمند است که بعد از او نوه اش تولید عطر را به منظور زنده نگه داشتن سنت پدربزرگ ادامه داد و به حق به موفقیت های بیشماری همچون پدربزرگ ش دست یافت. رنه ژول لالیک ابتدا در زمینه طلا سازی کار خود را شروع کرد و در زمینه ی طراحی جواهرات موفقیت های زیادی کسب کرد.رنه لالیک و فرانسوا کوتی در صنعت عطر تحولاتی مثال زدنی بوجود آوردند. رنه شیشه هایی برای عطر کوتی طراحی کرد که تا آن زمان چنین طراحی هایی مرسوم نبود و موجب استقبال همگان شد. بعد از آن رنه با شرکت هایی همچون راجر اند گالت گرلن و نینا ریچی همکاری کرد.

مــزایا
مــعایب