ادکلن کلوین کلین زنانه اندلس

2,150,000 تومان

در انبار موجود نیست

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

عطر زنانه کالوین کلین اندلس 

نوع عطر:ادو پرفیوم
نوع رایحه: ملایم و گلی ( خنک و شیرین)
رایحه های غالب به ترتیب: شکوفه گیلاس - رز - ویولت - بامبو - پرتقال ماندارین -  یاس - مشک
مناسب: خانم ها
پخش بو: نزدیک پوست تا نیم متر
ماندگاری عطر: 3 تا 6 ساعت
حجم محصول: 100 میلی لیتر

درباره ادکلن ایفوریا اندلس زنانه کلوین کلاین: عطر ایفوریا اندلس یکی دیگر از شاهکارهای سری ایفوریا از کمپانی کلوین کلاین است که در سال 2014 توسط عطار برونو ایوانوویچ خلق شد.عطر ایفوریا اندلس با رایحه ای خنک وکمی شیرین از گل ها و میوه ها است که به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند.بعد از بوییدن ادپرفیوم ایفوریا اندلس خود را در گلخانه ای پر از گلهای رنگارنگ و زیبا احساس میکنید. ادکلن ایفوریا اندلس زنانه کلوین کلاین بوی بسیار لطیف دارد که ظرافت و زنانگی در آن احساس میشود. بطری ادکلن لیفوریا اندلس با دیگر نسخه های ایفوریا زنانه کمی تفاوت دارد که نشان دهنده ی تغییر در طراحی شیشه های ایفوریا میباشد. شیشه ظاهری کاملا زنانه دارد به رنگ یاسی به همراه شلنگ بنفش رنگ.    

نوع رایحه عطر: خنک, پودری و کمی شیرین. شیرینی ملایمی که اندلس دارد به خاطر وجود مشک و رز است. رایحه ی غالب در اندلس رز و بنفشه است. روایح چوبی بدون اینکه به زنانه بودن عطر لطمه ای وارد کنند به خوبی در کنار گلها خودنمایی میکند.

رایحه های غالب به ترتیب: شکوفه گیلاس - رز - ویولت - بامبو - پرتقال ماندارین -  یاس - مشک

رایحه آغازین عطر: نارنگی, شکوفه گیلاس, ترنج

رایحه میانی عطر: یاس, رز, بنفشه

رایحه اصلی عطر: مشک, چوب صندل, چوب خیزران

پخش بو عطر:  نزدیک پوست تا نیم متر

ماندگاری: 3 تا 6 ساعت

فصل استفاده: بهار 

سن استفاده: بالای سی سال

گارانتی: مدنگار سلامت و اصل بودن کالا را تضمین میکند

درباره برند: کلوین کلاین در نیویورک در سال 1942 متولد شد. بعد از اتمام تحصیلاتش به مدت دو سال به عنوان دستیار طراحی و دوخت مشغول به کار شد تا توانست با سرمایه ی خود نمایشگاه لباس خود را تاسیس کند وتا کنون جوایز زیادی را از شورای طراحان مد آمریکا, جایزه ی کوتی, جایزه ی جوانترین طراح مد از سی دی اف ای... کسب کرد. برند کلوین کلاین در سالهای دهه ی هفتاد میلادی مورد علاقه ی بانوان بود و نزد آنان شناخته شده تر بود ولی به مرور با تنوع بیشتر تولیدات خود در نزد آقایان هم محبوبیت کسب کرد. کلوین کلاین در سال های اول دهه هشتاد میلادی وارد دنیای عطر سازی شد و در نهایت در سال 2002 امتیاز خود را به شرکت فیلیپس فروخت. کلوین کلاین تا کنون درآمدی زیادی از محصولات خود کسب کرده و از شهرت جهانی برخوردار است. از محصولات کلوین کلاین لباس زیر زنانه و مردانه, لباس ورزشی به خصوص مایو شنا, عینک, زیور آلات و غیره میباشد.

  • گل
  • ضمانت سلامت و اصل بودن کالا
  • ادو پرفیوم
  • متوسط
  • 100 میلی لیتر
  • تمام سنین
  • تمام فصول
  • خانم ها
  • آمریکا
  • 90 تا 110 میل
مــزایا
مــعایب