پاک کننده دانه های سیاه پوست کلین اند کلیر

1,100,000 تومان

در انبار موجود نیست

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

لوسیون پاک کننده عمیق دانه های سیاه پوست کلین اند کلیر

رفع کننده دانه های سیاه پوست در کمتر از 3روز

لایه برداری ملایم پوست ،ضد جوش و آکنه

مناسب برای پوست های نرمال ، چرب، ترکیبی و مستعد جوش

کد مجوز بهداشت: 1310031

لوسیون پاک کننده دانه های سیاه پوست کلین اند کلیر 100ml

CLEAN & CLEAR® Deep Action Daily Pore Cleanser

این لوسیون با فرمولاسیون قوی و خاص با تجزیه چربی های انباشته شده در روزنه های پوست و پاکسازی گرد و غبار از پوست ، شما را از شر دانه های سیاه خلاص کرده و پوستی شاداب و لطیف را برای شما به ارمغان می آورد.

ترکیبات این لوسیون پاک کننده حاوی اسید های میوه و عصاره سیب بوده و درعین پاکسازی و لایه برداری ملایم به پوست شما آسیبی نمیزند همچنین با  خشک کردن چربی های زیر پوست مناسب برای از بین بردن جوش های چرکی نیز میباشد.

میزان استفاده

با استفاده دوبار در روز از این لوسیون بعد از 3 روز دانه های سیاه چربی روی پوست شما رفع خواهد گردید. بعد از از بین رفتن دانه های سیاه برای کنترل چربی پوست و جلوگیری از ایجاد مجدد دانه های سیاه استفاده 1 بار در روز کافی است.

نحوه استفاده

مقداری از لوسیون را با دست روی صورت مرطوب به مدت 2 تا 3 دقیقه ماساژ دهید و سپس آبکشی کامل کنید. توجه داشته باشید که برای تاثیر بیشتر قبل از استفاده از این لوسیون صورت خود را از لوازم آرایشی پاک کنید.

توجه

از استفاده این محصول در اطراف چشم اجتناب کنید

 ترکیبات:

آب، سدیم لورات سولفات، پروپیلن گلیکول، Cocamidopropyl بتائین، پلی اتیلن، Hamamelis Virginiana (جادوگر هازل) آب، دی سدیم Lauroamphodiacetate، لوریل متیل Gluceth-10 Hydroxypropyldimonium کلرید، Carbomer، دیاستئارات گلیکول، اسید سالیسیلیک، لورات-4، PEG-120 متیل گلوکز Dioleate، عطر، تترا EDTA، هیدروکسید سدیم، CI 77289، بوتیلن ترافالات گلیکول، اسید مالیک، گونه های Actinidia کینانسیس (کیوی) آب میوه، بهار نارنج Dulcis (نارنجی) آب میوه، مرکبات Paradisi (گریپ فروت) آب میوه، گونه Pyrus مالوس (اپل) آب میوه، Trideceth -9، هسته گوجه سبز Dulcis (بادام شیرین) دانه عصاره، عصاره برگ زرد صبر ، متیلکلروایزوتیازولینون، الکل، متیلایزوتیازولینون، متیل عصاره دانه برنج(برنج)

 

 

 

مــزایا
مــعایب

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: