ریش تراش فیلیپس s9511

13,440,000 تومان

در انبار موجود نیست

بخرید و 0 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

ریش تراش فیلیپس s9511

○ تیغه های دقیق v شکل با فن آوری V-track

○ اصلاح خشک و تر

○ 50دقیقه استفاده بدون سیم/ 1 ساعت شارژ

○ فن آوری تشخیص خطوط و برجستگی های صورت

○ مدل دهنده ریش SmartClick

○ دارای 3 تنظیم شخصی

○ مجهز به سیستم تمیز کننده حرفه ای SmartClean Pro

○ نمایشگر LCD و وضعیت باطری

 ریش تراش فیلیپس مدل s9511 یکی از جدیدترین محصولات فیلیپس و ساخت هلند میباشد.

ریش تراش فیلیپس 9511 شارژی بوده و بصورت بدون سیم کار میکند.این ریش تراش دارای سه تیغه با پایه منعطف که قابلیت حرکت در 8 جهت که اصلاحی با نتیجه مطلوب ارائه میدهد. 

 

این ریش تراش کاملا ضد آب بوده و با بهره بردن از فناوری Aquatec قابلیت اصلاح هم بصورت خشک و هم به صورت تر و با کف ریش و حتی زیر دوش را دارا است.     

                                                                                            

از ویژگی های مهم ریش تراش فیلیپس9511 سیستم شستشوی حرفه ای Smartclean آن است که بهتر است هر سه ماه یکبار با قرار دادن کارتریج با مایع شستشو درون پایه شستشو تیغه های ریش تراش بصورت کاملا خودکار تمیز میشود.

                                                     

ریش تراش فیلیپس s9511 شارژی بوده و با یک ساعت شارژ تا 50 دقیقه کار میکند.ضمنا در صورتی که عجله دارید میتوانید از قابلیت شارژ سریع دستگاه استفاده کرده و پس از 5 دقیقه شارژ به اندازه یک اصلاح کامل از آن استفاده کنید.

بدنه این ریش تراش بگونه ای ارگونومیک طراحی شده که براحتی در دست قرار میگیرد .صفحه نمایشگر بزرگ آن اطلاعاتی نظیر میزان باقیمانده شارژ و سرعت دستگاه را نشان میدهد.

روی بدنه دستگاه دکمه هایی برای روشن و خاموش کردن آن و همچنین انتخاب میزان قدرت دستگاه که در سه وضعیت کم متوسط ,زیاد میباشد, انتخاب نمود. 

ریش تراش فیلیپس 9511 دارای یک سری جهت اصلاح و مرتب کردن و ایجاد خط ریش نیز همراه با ریش تراش وجود دارد که شانه اصلاح آن قابلیت تنظیم بلندی مو در5 اندازه را دارد.

  • 2
  • شارژی
  • دارای سه سرعت
  • اصلاح صورت
  • هلند
مــزایا
مــعایب