روغن آرگان آون

435,000 تومان

در انبار موجود نیست

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

روغن آرگان خالص آون

روغن آرگان مو برای از بین بردن خشکی وز و شکنندگی مو سر

مرطوب کننده حاوی اسیدهای چرب امگا 6و امگا3 ویتامین E, A

براق کننده مو و پوست ضد پیری ,جوان کنند پوست ,ضد خشکی سر

روغن ارگان برای مو 

روغن آرگان در کشور مراکش  تولید می شود و از هسته میوه درخت خود آرگان بدست می آید این درخت 150 تا 200 عمر می کند و از 30 تا 50 سالگی میوه می دهد و فقط در این منطقه خاص رشد می کند .از هسته این درخت روغن آرگان طبیعی بع عمل می آید.

فواید روغن ارگان برای پوست و مو

روغن ارگان  برای صاف کردن مو و از بین بردن خشکی  و شکنندگی مو  محصولی بسیار عالی است روغن آرگان موها راصاف و درخشش مو ها را افزایش داده شما می توانید به انتهای مو برای از بین بردن موخوره و دوشاخ شدن مو  نیز استفاده کنید.

با استفاده از یک پارچه کتانی آغشته به روغن آرگان پوست کف سر  خود را ماساژ داده .قبل از خواب این کار را انجام دهید و سپس کتوجه مرطوب ماندن پوست سر بعد از شستن خواهید شد.

روغن آرگان را به پوست صورت حتی پوستی که جوش دارد می توان استفاده کرد روغن آرگان به عنوان مرطوب کننده روزانه پوست را نرم و مرطوب و شفاف تر و درخشان تر می کند.

روغن آرگان برای کل بدن یک مرطوب کننده کامل بوده به جای لوسیون و کرم  برای از بین بردن خشکی پوست بدن و جای ترک در خانمهای باردار و پیشگیری از آن استفاده می شود.آگر پوست دست شما پوسته پوسته می شود روغن آرگان برای دست بسیار عالی می باشد.

فواید روغن آرگان بر پوست :

روغن آرگان حاوی مقادیر فراوان از اسیدهای چرب است همچنین حاوی ویتامین A،امگا6 و 9 نیز می باشدکه در عمل اکسیده شدن درمقایسه با روغن زیتون بسیار مقاوم تر است.

به خاطر وجود مقادیر فراوانی از ویتامین  Aپوست را به خوبی تغذیه می کند.اثرات پیری را از روی پوست برطرف می کند در روغن آرگان هیچ گونه کلسترولی  وجو ندارد و برای جای زخم و جوش ,اگزما مناسب است .  

 روغن آرگان مو دارای ویتامین E  بسیار بالا , اسیدهای چرب امگا6 و امگا 9 است این روغن ضد پیری غنی از ویتامین ها و مواد مغذی پوست با رادیکا های آزاد که سرطان زا هستند مبارزه می کند خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و مانع چین و چروک پوست میی شود.

از روغن آرگان مو قبل سشوار کشیدن هم اسفاده می شود بعد از حمام روغن آرگان مو را برروی انگشتان دست خود برزید و به آرامی برروی موهای خود بمالید  و ماساژ دهید بخصوص نوک موها وز شدن و موخوره دارند.

دیدن تقویت کننده ها

روغن آرگان برای تقویت مو

  • نرم کننده
  • تقویت کننده مو و پوست
  • موهای خشک و آسیب دیده
  • A, E, امگا 3 و آمگا6
  • ایتالیا
  • 30ml
  • روغن آرگان
مــزایا
مــعایب