لاک ناخن ژلیش ژل کودا شماره 106

87,000 تومان

6 قلم

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

لاک ژل ناخن ژل کودا شماره 106 

لاک ژل 3 مرحله ای 

21  روزه 

روش خشک کردن با UV و LED

حجم لاک ژل 10 میل 

لاک ژل ناخن 3 مرحله ای برند ژل کودا nail polish Gel Gelkoda

لاک های ناخن در 2 نوع اصلی هستند نوع متعارف آن لاک ساده که با هوا خشک می شود و نوع دوم که لاک های ژلیش هستند که این مدل لاک با دستگاه یووی خشک می شود دستگاه های یوی با لامپ های ال ای دی یا با لامپ Uv یو وی که با هر دونوع دستگاه خشک می شود ولی برای خشک کردن لاک ژل ناخن ژل کودا GELKODA بهتر است از دستگاه ال ای دی LED استفاده شود.

بیشتر لاک ژل ها بر روی ناخن کاشت بهتر کاربری دارند اما بر روی ناخن معمولی و غیر کاشت حتما باید زیر سازی بیشتری انجام شود مثلا  با رابر ژل یا رابر بیس 

برای استفاده لاک ژلیش یا ژل در ناخن های کاشت ابتدا باید از بیس کات بیس تاپ بر روی ناخن بمالید و با دستگاه خشک کن لاک ژلیش آن را خشک کنید مدت زمان 120 ثانیه می باشد و سپس رنگ مورد علاقه خود را از بین بهترین رنگ های برند لاک ژل ژل کودا انتخاب می کنید و بر روی بیس کات خشک شده زده ودوباز آن را خشک می کنید قراقب باشید لاک خوب خشک شود و حس نوچی بر روی ناخن نباشد بعد آز آن نوبت تاپ شاین یا تاپ کات TOP Caot -top shin  است.

تاپ شاین بوسیله دستگاه خشک شود که باعث محافظت و براق شدن لاک شما می شود.

لاک ژل ها شما 3 گروه هستند. لاک ژل 3 مرحله ای

این دسته پر کاربرد لاک ژل ها هستند چون دوام خوبی دارند و دارای غلظت و قوام بهتری هستند و زمان زیادی بر روی ناخن می مانند.

2 دسته دوم لاک ژل 2 مرحله ای که احتیاج به زیر سازی ندارند و دام کمتری دارند و رنگبندی آن نسبت به لاک ژلش 3 مرحله کمتر است.

3 . دسته تک مرحله ای که نیاز به تاپ شاین یا تاپ کات و بیس کات و زیر سازی ندارند و بین لاک ژل های موجود کمترین دوام را دارند.

لاک ژلیش ناخن ژل کودا 

  • لاک ژلیش
  • 3 مرحله ای
  • 21 روز
  • 10 میل
  • سفید
  • قابلیت خشک شدن با UV , LED
  • انگلیس
مــزایا
مــعایب