ادکلن دولچه گابانا لايت بلو زنانه

1,995,000 تومان

در انبار موجود نیست

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

عطر دولچه گابانا لايت بلو زنانه

 نوع عطر:ادوتویلت
نوع رایحه: خنک و مرکباتی (مرکباتی +چوب)
رایحه های غالب به ترتیب:لیمو ,سیب سبز , سدر, بامبو ,مشک, گل استکانی
مناسب: خانم ها
پخش بو: حدود  50  سانتی متر
ماندگاری عطر: 3  تا 6 ساعت
حجم محصول: 100 میلی لیتر
کاربرد:فصل تابستان ( روزانه ) (گارانتی اصل بودن -100 برگشت وجه )

عطر دولچه گابانا لايت بلو زنانه

درباره عطر زنانه لایت بلو دولچه گابانا Dolce&Gabbana :لایت بلو در سال 2001 به بازار معرفی شد. طراح آن الیور کرسپ است. لایت بلو رایحه ای مرکباتی و چوبی دارد و از ترکیب عطر لیمو و سیب سبز عطری خنک و با طراوت حاصل میشود. عطر زنانه لایت بلو مناسب روز های گرم تابستان و بهار است که به بانوان شخصیتی جذاب و دوست داشتنی میبخشد. شیشه عطر لایت بلو دولچه گابانا Dolce&Gabbana به رنگ آبی آسمانی است که طبع خنک و تابستانی آن را یاد آوری میکند. ادکلن زنانه لایت بلو در حجم 100 میلی لیتری و با غلظت ادو تویلت در اختیار مشتریان محترم فروشگاه اینترنتی مدنگار قرار میگیرد.

نوع رایحه: مرکباتی و خنک. با اولین اسپری بوی ترش لیمو و سیب سبز که در کنار خود بوی چوبی سدر را دارند احساس میشود. در قلب لایت بلو عطر گلها پنهان شده که به تدریج نمایان میشود. رایحه اصلی را کهربا و مشک و سدر تشکیل میدهند

رایحه های غالب به ترتیب: لیمو – سیب سبز , سدر, بامبو – مشک, گل استکانی, یاس – رز , کهربا

رایحه آغازین: سیب سبز , سدر,گل استکانی , لیمو

رایحه میانی: رز , بامبو , یاس رایحه اصلی: کهربا – مشک – سدر

پخش بو: نیم متر

ماندگاری: 3 تا 6 ساعت

فصل استفاده: تابستان

سن استفاده: تمام سنین

گارانتی: فروشگاه اینترنتی مدنگار سلامت واصل بودن کالا را تضمین میکند

درباره برند: دومینیکو دلچه در 13 سپتامبر سال 1958 در سیسیل ایتالیا متولد شد. استفانو گابانا در سال 1962 در میلان ایتالیا متولد شد. . دلچه در پالرمو فنون مد و فشن را فراگرفت و در مغازه ای کوچک و خانوادگی مشغول به کار شد. دلچه و گابانا اولین بار در سال 1980 یکدیگر را ملاقات کردند و دو سال بعد همکاری باهم را آغاز کردند. در سال 1985 در جشنواره فشن در ایتالیا نام شرکت خود را D&G معرفی کردند. اولین محصول مشترک این شرکت پوشاک زنانه بود که در سال 1986 مورد توجه جهانی قرار گرفت. نخستین تولید عطر شرکت D&G در سال 1990 بود و نام این عطر سیسیلی بود. عطر Light Blue شرکت D&G در سال 2008 در جشنواره فی فی آمریکا بهترین عطر مردانه انتخاب شد. تا کنون نزدیک به 63 عطر و ادکلن زنانه و مردانه را وارد بازار کرده. شرکت D&G در هالیوود نیز نامی آشنا میباشد و طراحی لباس بسیاری از هنرپیشه های هالیوودی از جمله مونیکا بلوچی و نیکول کیدمن دمی مور مدونا و ....بر عهده این شرکت بود. بیشترین شهرت شرکت D&G به خاطر طراحی مدل های ساده زنانه و فوق العاده جذاب و شگفت انگیز است که به آن ها لقب جورج و گیلبرت فشن ایتالیایی دادند. زمینه فعالیت دلچه و گابانا بسیار وسیع است و تا کنون ثروت هنگفتی را از این راه بدست آورده اند به طوری که گردش مالی این شرکت در سال 2005 به 597 میلیون دلار رسید. شرکت دلچه و گابانا محصولات لوکس و کلاسیک خود را با Dolce & Gabbana , محصولات غیر رسمی تر و جوان پسندانه و امروزی را با D&G و محصولاتی که مربوط به کودکان و نوجوانان میشود را با D&G Junior معرفی میکند.

  • خنک و ملایم
  • ضمانت اصل بودن و سلامت کالا
  • ادو تویلت
  • 3 تا 6 ساعت
  • تمام سنین
  • 100 میل
  • تابستان
  • خانم ها
  • ایتالیا
  • 90 تا 110 میل
مــزایا
مــعایب