ادکلن دولچه گابانا دوان کالکتور زنانه

2,990,000 تومان

در انبار موجود نیست

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

عطر دولچه گابانا دوان کالکتور زنانه

 نوع عطر: ادو پرفیوم
نوع رایحه: گرم (میوه ای و گلی)
رایحه های غالب به ترتیب: هلو,زنبق, سرخالو, وانیل,کهربا, مشک
مناسب: خانم ها
پخش بو: حدود 10تا 30  سانتی متر
ماندگاری عطر: 7  تا 12 ساعت
حجم محصول: 100 میلی لیتر
کاربرد:فصل پاییز و زمستان ( روزانه -رسمی) (گارانتی اصل بودن -100 برگشت وجه )

 عطر دولچه گابانا دوان کالکتور زنانه

درباره عطر د وان کالکتور The One Collector زنانه D&G: عطر زنانه وان کالکتور در سال 2014 طراحی شد و بازار معرفی شد. عطر The One Collector رایحه میوه ای همراه با عطر شکوفه ها دارد. د وان کالتور عطری ملایم و دوست داشتنی است با رایحه اغواگر و جذاب برای خانم های جذاب و زیبا. بطری عطر زنانه The One Collector مانند یاقوتی قرمز و درخشان بر روی میز آرایش شما خود نمایی میکند. عطر د وان کالکتور زنانه D&G در حجم 75 میلی لیتری و به صورت ادو پرفیوم در اختیار مشتریان محترم فروشگاه اینترنتی مدنگار قرار میگیرد.

نوع رایحه: میوه ای و گلی. رایحه وانیل در ادو پرفیوم د وان کالکتور به خوبی احساس میشود شیرینی آن زیاد نیست و بسیار دلنشین است. این عطر در قلب خود رایحه پودری زنبق را دارد

رایحه های غالب به ترتیب: هلو – زنبق – سرخالو – وانیل – کهربا – مشک – پرتقال ماندارین – ترنج

رایحه آغازین: پرتقال ماندارین – ترنج – سرخالو – هلو

رایحه میانی: زنبق

رایحه اصلی: وانیل – کهربا – مشک

پخش بو: نزدیک سطح پوست تا نیم متر

ماندگاری: 7 تا 12 ساعت

فصل استفاده: پاییز و زمستان

سن استفاده: تمام سنین

گارانتی: فروشگاه اینترنتی مدنگار سلامت و اصل بودن کالا را تضمین میکند

درباره برند: دومینیکو دلچه در 13 سپتامبر سال 1958 در سیسیل ایتالیا متولد شد. استفانو گابانا در سال 1962 در میلان ایتالیا متولد شد. . دلچه در پالرمو فنون مد و فشن را فراگرفت و در مغازه ای کوچک و خانوادگی مشغول به کار شد. دلچه و گابانا اولین بار در سال 1980 یکدیگر را ملاقات کردند و دو سال بعد همکاری باهم را آغاز کردند. در سال 1985 در جشنواره فشن در ایتالیا نام شرکت خود را D&G معرفی کردند. اولین محصول مشترک این شرکت پوشاک زنانه بود که در سال 1986 مورد توجه جهانی قرار گرفت. نخستین تولید عطر شرکت D&G در سال 1990 بود و نام این عطر سیسیلی بود. عطر Light Blue شرکت D&G در سال 2008 در جشنواره فی فی آمریکا بهترین عطر مردانه انتخاب شد. تا کنون نزدیک به 63 عطر و ادکلن زنانه و مردانه را وارد بازار کرده. شرکت D&G در هالیوود نیز نامی آشنا میباشد و طراحی لباس بسیاری از هنرپیشه های هالیوودی از جمله مونیکا بلوچی و نیکول کیدمن دمی مور مدونا و ....بر عهده این شرکت بود. بیشترین شهرت شرکت D&G به خاطر طراحی مدل های ساده زنانه و فوق العاده جذاب و شگفت انگیز است که به آن ها لقب جورج و گیلبرت فشن ایتالیایی دادند. زمینه فعالیت دلچه و گابانا بسیار وسیع است و تا کنون ثروت هنگفتی را از این راه بدست آورده اند به طوری که گردش مالی این شرکت در سال 2005 به 597 میلیون دلار رسید. شرکت دلچه و گابانا محصولات لوکس و کلاسیک خود را با Dolce & Gabbana , محصولات غیر رسمی تر و جوان پسندانه و امروزی را با D&G و محصولاتی که مربوط به کودکان و نوجوانان میشود را با D&G Junior معرفی میکند.

  • گرم ملایم
  • ضمانت اصل بودن و سلامت کالا
  • ادو پرفیوم
  • 7 تا 12 ساعت
  • 100 میل
  • تمام سنین
  • پاییز و زمستان ( رسمی)
  • خانم ها
  • ایتالیا
  • 90 تا 110 میل
مــزایا
مــعایب