ریمل سیل آرشیتکت ضدآب اورال

490,000 تومان

در انبار موجود نیست

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

Loreal Cil Architect 4D Waterproof Mascara

ریمل ضدآب سیل آرشیتکت 4D خیلی مشکی اورآل

ضد آب

تقویت کننده

حجم دهنده

بلند کننده
مجوز بهداشتظک35474489759

چشم ها اولین عضو از صورت میباشد که توجه را جلب میکنند اگر شما چشمانی زیبا و نگاهی عمیق داشته باشید زیبایی شما را دوچندان میشود.

اورآل یکی از برند های محبوب و معروف آرایشی میباشد که به زیبایی چشمها اهمیت زیادی میدهد ریمل ضدآب سیل آرشیتکت 4D خیلی مشکی اورآل به شما کمک میکند مژه هایی پر حجم و بلند با حالتی فر و زیبا با نگاهی گیرا داشته باشید.

خانم هایی که قسمت هایی از مژه های آنها ریخته و یا کم پشت یا کوتاه است با استفاده از این ریمل میتوانند مژه هایی یک دست و پر را تجربه کنند. این ریمل با حجم بیشتر, بلندی و حالت بهتر, پوشش دهی مژه ها را با رنگ کاملا مشکی ,غنی شده با سرمه جلوه شگفت انگیزی به مژها می بخشد.

یکی از مشکلات خانم ها حفظ آرایش چشم  هنگامی ست که ورزش میکنند یاعرق میکنند و یا هنگاهی که به استخر میروند. شرکت اورال برای این مشکل ریمل ضدآب سیل آرشیتکت 4D را تولید کرده. ریمل ضدآب سیل آرشیتکت 4D لورآل مژه هارا پر و حجیم میکند و زیبایی و چشم های شما هنگامی که در استخر هستید یا ورزش میکنید حفظ و مراقبت میشود.

این ریمل دارای ویتامین های مراقب پوست میباشد.

چشم ها و مژه ها برای تحمل زمانی طولانی مواد شیمیایی نیاز به مراقبت و آبرسانی دارند.بنا براین باید ریملی انتخاب کنید که سلامتی مژه های شما را تضمین کند.

ریمل تقویت کننده ی ریمل ضد آب اورال میتواند انتخابی عالی برای رسیدن به این امر باشد این ریمل علاوه بر هدف زیبایی حاوی سیلیکون گلیسیرین و وایتامین B5 برای مراقبت از مژه در برابر ریزش و شکنندگی نیز میباشد.

وجود این ترکیبات درساختار این ریمل موجب شده خانم هایی با مژه های حساس و شکننده خریدار ریمل تقویت کننده باشند.

مــزایا
مــعایب