اپیلاتور براون 9961

6,550,000 تومان

در انبار موجود نیست

بخرید و 0 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

اپیلاتور براون 9961

○ اصلاح تر و خشک (ضد آب)

○ دارای ماساژور و لایه بردار 

○ کیف حمل نگهداری 

○ ساخت آلمان 

○ شارژی

○ ضد آب

اپیلاتور براون سری 9 

پیلاتور براون Silk.epil 9  BRAUN مدل 9961 Skin Spa دستگاهی با طراحی بدنه شیک و با کیفیت ساخت کشور آلمان میباشد, که به راحتی قادر به موزدایی ریزترین موهای بدن، پا و صورت حتی با اندازه 0.5 میلی متر در می باشد.

از ویژگی های مهم این اپلیدی  براون سری 9 عریض تر آن بوده که محدوده بیشتری را پوشش داده و موها را سریعتر از ریشه بر می دارد و تا چندین هفته لطافت و تمیزی پوست را حفظ می کند و علاوه بر این، موهایی که بعد از استفاده از اپیلاتور  براون رشد می کنند نازک و ظریفتر بوده و پوست را به هیچ عنوان زبر و خشن نمی کند.

اپی لیدی براون کاملا ضد آب بوده و به راحتی می توان آن را زیر دوش نیز استفاده کرد. 
 اپیلاسیون 9961 براون مجهز به سری شیور با شانه اصلاح و سری متحرکی با قابلیت ویبره و کاهش درد می باشد که با منحنی های بدن منطبق شده و اپیلاسیون کاملی را انجام میدهد.

چراغ ال ای دی تعبیه شده روی بدنه دستگاه به شما کمک میکند تا ریزترین موها نیز از دیدتان خارج نشود، در ضمن یک سری عریض برای نقاط غیر حساس و یک سری باریک برای نقاط حساس مثل صورت در نظر گرفته شده و با استفاده از سری برس دار دستگاه می توانید سلول های مرده پوست را پاکسازی کنید.

همچنین این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت با 2 درجه ملایم و سریع را دارد که تنها با چرخاندن پنل روی دستگاه به راحتی می توان از آنها استفاده کرد. درضمن یک کیف جهت نگهداری و جابجایی وسیله با آن ارائه گردیده است. 

اپیلاتور براون 9961 دارای دو سرعت کند و تند میباشد که با توجه به ناحیه مورد نظر جهت اپیلاسیون سرعت مناسب را انتخاب کنید.

این اپیلاتور دارای یک کیف حمل زیبا میباشد.

  • سری 9
  • 6 سری
  • شارژی
  • سری عریض جهت موزدایی سطح بیشتری از پوست
  • دو سرعته
  • موکن، سری ویبراتور و متحرک، شیور وشانه ، برس پاکسازی
  • آلمان
مــزایا
مــعایب