موبر لیزری فیلیپس 2007 sc

25,250,000 تومان

در انبار موجود نیست

بخرید و 0 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

موبر دائمی ( لیزر ) فیلیپس مدل sc2007

 philips lumea prestige ipl hair regrowth prevention sc2007 


○ 250000 فلش 
○ دارای دو سری 
○ 5 سطح شدت نور قابل تنظیم 
○ عملکرد شارژی 
○ چراغ نشانگر آماده به کار بودن  

 

موبر لیزری فیلیپس PHILIPSمدل SC2007 محصولی اصلاحی-بهداشتی با عملکرد و کیفیت بالا ساخت کشور مجارستان میباشد,

نحوه عملکرد این دستگاه اینگونه است که با تابش پالس های (puls) نور به ریشه مو باعث ریزش طبیعی موها و کند شدن چشمگیر در رویش مجدد آن ها می گردد.

موزدایی با لیزر یکی از مؤثرترین روش های درمانی و بهداشتی برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد که نتایج ماندگاری دارد.

این دستگاه از فناوری IPL استفاده می کند که امروزه در بسیاری از سالن های زیبایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

فناوری  IPLبهترین و کم عارضه ترین روش رفع موی زائد در همه نژادها است .برای نژاد ایرانی هم که اندکی سبزه هستند مناسب است . وقتی موبری در مناطق وسیع انجام می شود IPL مناسب ترین روش می باشد . این روش با امکانات متفاوت و نامهائی مانند IPL  ، CPL ، VPL و غیره در کلینیک های لیزر موجود می باشد.

موبر فیلیپس Lumea دارای 5 درجه تنظیم شدت نور متناسب برای استفاده در هر نقطه از بدن و صورت می باشد.

چراغ نشانگر آماده بودن فلش کاربرد صحیح دستگاه را بر روی پوست نشان می دهد. دکمه فلش دستگاه امکان حرکت همزمان و فلش زدن را فراهم می کند. سری مخصوص مناطق وسیع تر بدن مانند پاها، با ابعاد 4 سانتی متر مربع امکان کاربرد سریع تر را فراهم می کند. جهت لیزر کردن موهای زائد صورت و نقاط حساس سری مخصوص کوچکتر 2 سانتی متری ارائه شده است که دارای فیلتر نور اضافه ماورای بنفش جهت حفاظت بیشتر در مناطق بالای لب و چانه می باشد.

                                                     

این سری هم چنین می تواند برای سایر نقاط حساس بدن مانند زیر بغل و ناحیه بیکینی مورد استفاده قرارگیرد.

                            

موبر لیزری 2007 فیلیپس با کارکرد شارژی پس از شارژ 100 دقیقه ای قابلیت استفاده برای حدود 370 فلش را دارد.

این دستگاه دارای لامپ قوی و بدون نیاز به تعویض است که می تواند بهترین نتایج را برای بیش از 250000 فلش فراهم آورد. جهت برطرف کردن موفقیت آمیز کلیه موها و پیشگیری از فعال شدن مجدد فولیکول مو، از دستگاه هر دو هفته یکبار به مدت 4 تا 5 جلسه استفاده نمایید.

این فناوری بر روی موهایی که رنگ طبیعی، بلوند تیره، قهوه ای و مشکی دارند مؤثر می باشد. اما بر روی موهای قرمز، بلوند روشن و جوگندمی مؤثر نمی باشد.همچنین این دستگاه برای استفاده روی پوست های خیلی تیره مناسب نمی باشد.

نحوه کار با دستگاه به این صورت است که ابتدا دکمه روشن و خاموش را برای روشن کردن دستگاه فشار دهید. با استفاده دکمه های افزایش و کاهش می توان شدت نور را تغییر داد. دستگاه را با زاویه 90 درجه بر روی پوست قرار دهید تا سری در تماس کامل با پوست قرار گیرد. حلقه ایمنی را با فشار کامل روی پوست فشار دهید. هنگامی که تمامی سطح دستگاه در تماس با پوست قرار داشته باشند چراغ نشان گر آماده به کار بودن فلش روشن می شود، در این زمان دکمه فلش را فشار دهید تا دستگاه عمل کند. در ضمن جهت حمل و جابجایی یک کیف نگهداری زیبا با دستگاه ارائه شده است. 

لوازم جانبی

بدنه اصلی 
آداپتور برق 
کیف نگهداری 
پارچه تنظیف

مــزایا
مــعایب