اپیلاتور براون 9870

6,800,000 تومان

1 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

بخرید و 0 تومان تخفیف در خرید بعدی بگیرید !

اپیلاتور براون 9870

○ اصلاح تر و خشک (ضد آب)

○ دارای یک عدد تیغ ژیلت ونوس

○ کیف حمل نگهداری 

○ ساخت آلمان 

○ شارژی

○ ضد آب

اپیلاتور براون سری 9 

پیلاتور براون Silk.epil 9  BRAUN مدل 9870 دستگاهی با طراحی بدنه شیک و با کیفیت ساخت کشور آلمان میباشد, که به راحتی قادر به موزدایی ریزترین موهای بدن، پا و صورت حتی با اندازه 0.5 میلی متر در می باشد.

از ویژگی های مهم این اپلیدی  براون سری 9 سر عریض تر آن بوده که محدوده بیشتری را پوشش داده و موها را سریعتر از ریشه بر می دارد و تا چندین هفته لطافت و تمیزی پوست را حفظ می کند و علاوه بر این، موهایی که بعد از استفاده از اپیلاتور  براون رشد می کنند نازک و ظریفتر بوده و پوست را به هیچ عنوان زبر و خشن نمی کند.

یکی دیگر از مزایای اپیلیدی براون 9870 بهره بردن از تکنولوژی سنسو اسمارت senso smart است که با توجه به میزان حجم موها سرعت دستگاه بصورت اتوماتیک تنظیم میشود

اپی لیدی براون کاملا ضد آب بوده و به راحتی می توان آن را زیر دوش نیز استفاده کرد. 
 اپیلاسیون 9870 براون مجهز به سری شیور با شانه اصلاح و سری متحرکی با قابلیت ویبره و کاهش درد می باشد که با منحنی های بدن منطبق شده و اپیلاسیون کاملی را انجام میدهد.

چراغ ال ای دی تعبیه شده روی بدنه دستگاه به شما کمک میکند تا ریزترین موها نیز از دیدتان خارج نشود، در ضمن یک سری عریض برای نقاط غیر حساس و یک سری محدود کننده برای نقاط حساس مثل صورت در نظر گرفته شده 

همچنین این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت با 2 درجه ملایم و سریع را دارد که تنها با چرخاندن پنل روی دستگاه به راحتی می توان از آنها استفاده کرد. درضمن یک کیف جهت نگهداری و جابجایی وسیله با آن ارائه گردیده است. 

اپیلاتور براون 9870 دارای دو سرعت کند و تند میباشد که با توجه به ناحیه مورد نظر جهت اپیلاسیون سرعت مناسب را انتخاب کنید.

  • سری 9
  • 5 سری
  • شارژی
  • سری عریض جهت موزدایی سطح بیشتری از پوست دارای خاصیت senso smart
  • دو سرعته
  • موکن، سری ویبراتور و متحرک، شیور وشانه
  • آلمان
مــزایا
مــعایب