لیست محصولات این تولید کننده رمینگتون

اتو مو 8540 رمینگتون, اتو رمینگتون, اتو کراتین رمینگتون, اتو مو 8590 رمینگتون

رمينگتون به عنوان يكي از راهبران جهاني در زمينه زيبايي، بهداشت و مراقبت‌هاي شخصي، محصولات پيشروي خود را با الهام گرفتن از آخرين مدلهاي روز با هدف مدگرايي و مشتري مداري به بازار عرضه مي‌‌‌‌كند.
ما قدم مي‌گذاريم، ديگران دنبال مي‌كنند. به عنوان رهبر اين راه و به عنوان اولين كمپاني كه ريش تراش‌هاي برقي را حدود 70 سال پيش به بازار عرضه كرد و همچنين به عنوان اولين برند در زمينه ساخت وسايل الكتريكي موظف به توليد در بالاترين سطح كيفيت و پيشگام در نوآوري‌هاي تكنيكي پيشرفته هستيم تا قادر باشيم به تمامي نيازهاي به حق مشتري جامه عمل بپوشانيم.
همچنين كه نيازها و خواسته‌هاي آنها متحول شده و تكامل مي‌يابد رمينگتون نيز دستخوش تغيير و دگرگوني در توليد محصولات خود مي‌شود. هم اكنون نيز وارد فصلي تازه در توليد محصولات خود شده است.
گرچه شعار نمادين ما حفظ و ادامه دادن ميراث به دست آمده از اصول اساسي ‌ماست. اما در حال حاضر چهره و احساس خاصي در جهت توليد محصولات جديد ما به وجود آمده كه تك‌تك مصرف‌كنندگان را شيفته خود گردانيده است.
هدف رمينگتون توليد محصولاتي با كارآيي واقعي جهت استفاده مردم امروز است. از اينكه به تمامي نيازهاي مشتريان اشراف داريم به خود مي‌باليم، چرا كه نيازهاي مشتري را از زبان خود آنها شنيده و به آن جامه عمل مي‌پوشانيم و به آنها اين قدرت را مي‌دهيم تا به آرزوي به حق خود يعني داشتن ظاهري زيبا و تأثيرگذار دست يابند. اين امكان‌پذير نيست جز با دستگاه‌هايي پيشرفته و مدرنيزه و تركيب آنها با كارشناسان زبده و طراحان كارآمد كه هر يك خواسته‌هاي به‌ جاي مشتريان را سرلوحه فعاليت خود قرار‌داده‌‌اند.
با ما همراه باشيد همچنان كه ما استانداردهاي عالي دنيا را چه از لحاظ صنعتي و توليدات نمونه و چه از لحاظ محصولاتي كه در دنيا به عنوان محصولات مؤثر و مورد نياز پذيرفته شده‌اند را در اختيار مصرف كنندگان قرارداده و بدين وسيله به آنان اين اجازه را مي‌دهيم تا به جديدترين مدل روز دست يابند.

بیشتر

نماد اعتماد الکترونیکی

با تخفیف خریداری کنید ...