ادکلن لانکوم لاویست بل

3,580,000 تومان

در انبار موجود نیست

هیچ امتیاز پاداش برای این محصول وجود ندارد.

Lancome La Vie Est Belle Eau De Parfum For Women

نوع عطر: ادو پرفیوم
نوع رایحه:
رایحه های غالب به ترتیب: گریت فورت -زنجبیل-لیمو-نعنا-خس خس- سدر-جوز هندی
مناسب: آقایان
پخش بو: یک مترو نیم
ماندگاری عطر: 7 تا 12 ساعت                         
حجم محصول: 75 میلی لیتر

ادکلن لانکوم لا ویه است بله لئو پارفوم اینتنس Lancome La Vie Est Belle Eau De Parfum For Women

درباره برند: لانکوم از موفقترین برندهای دنیا در زمینه ی آرایشی بهداشتی در سال 1935 توسطآرماند پتیژن در فرانسه تاسیس شد و در همان سال تولید عطر و ادکلن را با ساختن 5 عطر آغاز کرد و 29 سال بعد امتیاز ساخت عطر را به لورال فروخت. 
درباره عطر زنانه لانکوم لاویست بل:  عطری که به شما معرفی میکنیم در سال 2012 با ترکیبی از عطر گل ها میوه ها و وانیل ساخته شد و با استقبال خوبی در بین خانم ها روبرو شد.  عطر لانکوم لاویست بل یکی از قدرتمندترین, پرطرفدارترین و محبوب ترین عطرهای جهان محسوب میشود. ادکلن لاویست بل در مجالس و مهمانی های رسمی به شما شکوه و وقاری سحرانگیز میدهد و همگان را افسون رایحه ی دلنشین و گرمش میکند. حضور فندق و خامه در ترکیبات لاویست دلالت دارد بر الهام گرفتن این عطر از یک دسر معروف فرانسوی که در آن خامه و فندق به کار میرود و این ترکیب رایحه ای خاص و ناشناخته و دوست داشتنی ایجاد کرده. ادوپرفیوم لانکوم لاویست بل ترکیبی است از پیچیدگی ظرافت و زنانگی که موفق شده در بین عطرهای گوناگون خودی نشان دهد. ادو پرفیوم زنانه لاویست بل در حجم 75 میلی لیتری و به صورت ادو پرفیوم در اختیار مشتریان محترم مدنگار قرار میگیرد. 
نوع رایحه: گرم و شیرین. حال و هوای عطر لانکوم گرم و شیرین است و با بوی میوه ها آغاز میشود و طراوت و سرزندگی را به شما القا میکند. در نت دوم انرژی و هیجان با بوی گل های زنبق یاسمن و شکوفه های پرتقال منتقل میشود. نت پایانی با عطر فندق و خامه شروع میشود. این خاطره با ماندگاری بسیار بالا انتخابی است هوشمندانه برای خانم هایی که در انتخاب عطر وسواس دارند و به خاص بودن اهمیت میدهند

رایحه های غالب به ترتیب: پرالین - وانیل - پاتچولی - انگور سیاه - دانه تونکا - گلابی - زنبق
رایحه آغازین: انگور سیاه, گلابی رایحه میانی: زنبق, شکوفه پرتقال, یاس رایحه اصلی: پانچولی, دانه تونکا, وانیل, پرالین (شیرینی با بادام سوخته)
پخش بو: یک مترو نیم
ماندگاری عطر: 7 تا 12 ساعت
فصل استفاده: زمستان و پاییز
سن استفاده: 30 تا 50 سال
گارانتی: مدنگار سلامت و اصل بودن کالا را تضمین میکند
مــزایا
مــعایب